Satuin lähettämään Topfield TF500 PVRt:n ja Polar FT7 sykemittarin takuuhuoltoon lähes samaan aikaan, joten takuuhuoltojen keston vertailu on helppoa. Lähetin molempien laitteiden mukana pitkän ja yksityiskohtaisen selostuksen ongelmasta, jotta vian selvittäminen olisi mahdollisimman helppoa.
Polarin lähetin huoltoon maanantai-iltana ja se lähetettiin takaisin minulle torstaina. Erinomaisen nopeaa toimintaa.
Topfieldin lähetin huoltoon 2.11. ja huollosta tuli sähköpostia 4.11. klo 8.41, jossa he kertoivat vastaanottaneensa laitteen. Tänään 18.11. on kulunut kaksi viikkoa siitä, kun huolto vastaanotti Topfieldini. Topfieldin huoltoportaalin mukaan huoltoa ei ole vieläkään aloitettu. Kutsuisin tätä surkeaksi palveluksi.
Monet ovat saaneet Topfieldinsä takaisin ilman korjausta, koska huollon mukaan laitteessa ei ole vikaa. Toivottavasti huolto tekee minun laitteelleni jotain korjausta. Ainakin aiemmin huollon kanssa käymäni sähköpostikeskustelun mukaan sen kiintolevy olisi mahdollisesti rikki.