Kerroimme keskiviikkona Nordean uudesta Check-in music -musiikkipalvelusta, jonka avulla voi kuunnella rajattomasti musiikkia suoratoiston avulla parilla eurolla kuukaudessa. Palvelu avattiin aluksi Ruotsissa, eikä vielä ole varmaa tuleeko palvelu suomalaistenkin käyttöön.
Nordean Suomen markkinointijohtaja Thomas Pimenoff on kertonut Tietokone-lehdelle, ettei palvelun tuomisesta Suomeen ole tehty vielä päätöstä. ”Katsomme, millaisen vastaanoton tämä saa, ja teemme ratkaisun sen mukaan. Ei ole mitään estettä, ettei tätä voitaisi tuoda myös Suomeen”, sanoo Pimenoff.
Musiikkipalvelun pilotoinnista Suomessa päätetään, kunhan Ruotsin palvelusta on saatu riittävästi kokemuksia. Nordea käynnisti Check-in music -palvelun lähestyäkseen nuoria ja tehdäkseen brändinsä, palvelunsa ja nettisivunsa tutuiksi heille.