Check-in music on uusi kilpailija Spotifylle, mikä tarjoaa mahdollisuuden kuunnella musiikkia rajattomasti suoratoiston avulla. Yllättäen palvelun tarjoaa Nordea ja se on toteutettu yhteistyössä Universal Musicin kanssa. Musiikkipalvelu on suunnattu Nordean alle 29-vuotiaille asiakkaille ja ainakin vielä se on tarjolla vain Ruotsissa.
Palvelua voi käyttää erillisellä Chimplayer-ohjelmalla ja rajattoman suoratoiston lisäksi palvelusta voi ladata kymmenen kappaletta omalle koneelle kuukausittain.
Check-in music kilpailee selvästi Spotifyn kanssa, vaikka se tarjoakin tällä hetkellä vain Universalin musiikkia. Palvelun musiikki on mainosvapaata Spotifyn maksullisen palvelun tapaan ja sen hinta on 25 kruunua kuukaudessa (noin 2,6 euroa).
Nordea houkuttelee nuoria asiakkaita Ruotsissa myös muun muassa kilpailuilla, joista voi voittaa konserttilippuja tai tapaamisia artistien kanssa.