HBO Nordic aukesi viime viikolla ja se sai heti paljon palautetta muun muassa heikosta elokuvasisällöstä, huonosta laitetuesta sekä siitä, että palveluun täytyy sitoutua vuodeksi. HBO Nordic on nyt ilmeisesti päättänyt antaa käyttäjille mahdollisuuden tilata palvelu koekäyttöön ilman sitoutumista pidempään tilaukseen. Ainakin jotkut käyttäjät ovat ilmeisesti saaneet HBO:lta asiaa koskevan sähköpostiviestin, sillä eräs DVD Plazan foorumien käyttäjä on lisännyt sähköpostin sisällön foorumille.
Tärkeää tietoa HBO Nordicilta
Avasimme viime viikolla hbonordic.com -palvelumme. Jos et ole vielä saanut arvokoodia, saat sen lähiaikoina. Tämän arvokoodin avulla pääset tilaamaan palvelumme.
Palvelumme sisältää kattavan valikoiman uusien sarjojen lisäksi vanhoja klassikoitamme HBO:lta sekä muilta tuotantoyhtiöiltä. Lisäämme jatkuvasti TV-sarjoja ja elokuvia palveluumme. Muutaman seuraavan kuukauden aikana ensi-iltansa saavat uutuussarja Banshee, Girls-sarjan 2. kausi, Enlightened-sarjan 2. kausi sekä Game of Thronesin odotettu 3. kausi.
Palvelumme on nyt saatavilla PC:llä, Macilla, Android-puhelimilla ja tableteilla, Samsungin Smart TV laitteilla (sarjat 7, 8 ja 9) sekä iPhonella, iPodilla ja iPadilla. Tuettujen laitteiden lista kasvaa jatkuvasti.
Tarjoamme tällä hetkellä HD-kuvanlaadun Samsungin Smart TV laitteille. Lähiaikoina tarjoamme HD-laadun myös tietokoneille. Myöhemmin HD-laatu on luvassa muillekin laitteille.
Jotkut teistä ovat olleet huolissaan siitä, etteivät pääse kokeilemaan palvelua ilman sitovaa tilausta. Olemme huomioineet tämän, ja tästä syystä tarjoammekin teille mahdollisuuden tutustua sitoumuksetta palveluumme 31. tammikuuta 2013 asti ilman lisäkustannuksia tai pidempää sitoutumista.
Tämä tarjous on yksinoikeudella teille, jotka olette tilanneet uutiskirjeemme osoitteessa hbonordic.com viimeistään 31. joulukuuta 2012. Kiitokset vielä kerran kiinnostuksestasi palveluamme kohtaan.
Parhain terveisin,
HBO Nordic
8 kommenttia
Kommentoi aihetta Peruuta vastaus
Sinun täytyy kirjautua sisään kommentoidaksesi.
Sain tuon sähköpostin,mutta hbo:n sivuilla ei kerrottu tuosta sitoutumattomuudesta mitään, joten minä en kyllä uskaltanut ottaa palvelua käyttöön!
Tulihan tuo kyseinen posti itsellekkin mutta kun kerran aloitetaan ensin perseilyllä ja sitten ryhdytään vähän pakittelemaan kun näyttääkin pahalta niin saavat minun puolestani pitää edelleenkin tunkkinsa. Katellaan sitten jos tuntuvat oikeasti oppivan eivätkä jatka sillä linjallaa, että katsotaan ensin mitä kaikkea väki sietää ja sitten otetaan sen verran pakkia kuin on pakko.
Kaikki hyvin siihen asti, kunnes olisi kortti pitänyt vahvistaa solo-tunnuksilla, joita minulla ei ole, eikä vähään aikaan ole tulossakaan. Pitäkööt palvelunsa…
Ei kai näitä nettipalveluita oravannahoillakaan makseta vai luuleeko jengi että ne lähettävät pankkisiirron kotiin? Nyt eletään vuotta 2012.
Deditin tai Electronin saa kun pyytää, osasta pankkeja ilman kuukausimaksuakin. Ja ne Solo-tunnukset on ihan kätevät, ei tarvii maksaa itteään kipeäksi siitä ilosta että pääsee rahoistaan eroon.
HBO Nordicilla on vaatimattomin tarjonta, kalleimmat hinnat, älyttömimmät sopimukiset verrattuna kilpailijoihin. Eikä HBO:lla saa toistaiseksi edes HD-kuvaa tietokoneille. En näe mitään syytä maksaa edes muutamaa euroa kuussa moisesta palvelusta. Pitäkää roskanne.
Muistakaapa säilyttää arvokoodinne, muuten ette voi peruuttaa tilaustanne! Sain tällaisen sähköpostin HBO:lta:
HBO Nordic asiakaspalvelu@hbonordic.fi kirjoitti:
Hei,
kiitos viestistäsi.
Tarvitsisin teidän arvokoodinne niin voin poistaa tilinne. Valitettavasti emme juuri nyt voi ajastaa peruutusta, jos te haluatte peruttaa tilauksenne juuri ennen ilmaisjakson päätymistä lähet! täkää meille silloin sähköpostina niin peruutamme tilauksenne ja ette sitoudu vuodeksi.
Ystävällisin terveisin,
HBO Nordicin Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelunumero 0800 915 765
asiakaspalvelu@hbonordic.com
Vaativat myös luottokorttinumeron joten jäi ottamatta. Muutenkin valikoima surkea verrattuna esim. viaplayhin
Jep