Antenniverkon maksukanavien kilpailu vähenee entisestään, sillä DNA ostaa PlusTV:n. Viime vuonna PlusTV:n liikevaihto oli noin 65 miljoonaa euroa ja sillä oli noin 220 000 asiakasta.
”DNA:n strategisena tavoitteena on luoda Suomen laadukkain viihdepalvelukokonaisuus, jolla on myös jatkossa Suomen tyytyväisimmät asiakkaat*. Maksu-tv:n suosio kasvaa ja katselutavat monipuolistuvat tulevaisuudessa. Me haluamme, että asiakkaillamme on helposti saatavilla kaikki laadukas sisältö ja tulemme panostamaan merkittävästi myös uusiin palveluominaisuuksiin, kuten huhtikuun alussa lanseerattuun DNA WELHO MatkaTV -palveluun, joka laajentaa tv:n katselun ja etätallennuksen myös mobiilipäätelaitteisiin”, sanoo DNA:n toimitusjohtaja Riitta Tiuraniemi.
Kaupan toteutuminen vaatii vielä kilpailuviranomaisten hyväksynnän, eivätkä kaupan osapuolet kerro kauppahintaa. PlusTV:n asiakkaiden palvelut jatkuvat entisellään.