Antenniverkon maksukanavien kilpailu päättyy, koska DNA sai kilpailuviranomaisilta luvan ostaa PlusTV. DNA kertoi aikeistaan jo huhtikuussa, joten kilpailuviranomaiset miettivät kaupan hyväksymistä neljän kuukauden ajan.
DNA aikoo yhdistää DNA Welhon ja PlusTV:n kanavatarjonnan yhdeksi kokonaisuudeksi tarjoten siten asiakkailleen entistä enemmän katsottavaa. Vielä ei ole tiedossa tullaanko PlusTV:n brändi lakkauttamaan vai säilyykö se DNA Welhon rinnalla.
”Meillä on kaikki vaihtoehdot pöydällä, että millä brändeillä jatketaan”, sanoo DNA:n kuluttajaliiketoiminnan johtaja Pekka Väisänen.
DNA:lla oli ennestään yli 155 000 maksu-tv-asiakasta ja kaupan jälkeen asiakkaita on noin 375 000. Kaupan hintaa ei ole kerrottu julkisuuteen.