DNA:n tutkimuksen mukaan joka kolmas television katselija katsoo teräväpiirtokanavia. Puolet tutkimukseen osallistuneista miehistä kertoo teräväpiirtoisen urheilun kiinnostavan heitä eniten. Sen sijaan elokuvat houkuttelevat teräväpiirron pariin eniten nuoria alle 24-vuotiaita henkilöitä.
Noin joka kuudes tutkimukseen osallistuneista on hankkinut maksupaketin, jossa on mukana HD-kanavia ja suurin osa teräväpiirtotarjonnasta katsellaan kaapeliverkkojen kautta. DNA:lla on tällä hetkellä tarjolla yhdeksän HD-kanavaa antennikoteihin ja kaapeliverkossa yhtiöllä on tarjolla kolmisenkymmentä teräväpiirtokanavaa.
Noin joka kolmas tutkimukseen osallistuneista on suositellut teräväpiirtokanavia ystävillensä ja suhteellisesti innokkaimpia suosittelijoita ovat olleet iäkkäämmät television katsojat.
Add Valuen internetissä tekemään tutkimukseen osallistui toukokuussa tuhat henkilöä.